30 Kasım 2016 Çarşamba

AliExpress Alışverişim V – Rozetler


Her şey Stradivarious’tan aldığım pin setini AliExpress’te görmemle başladı :). O zamandan beri –yani bu yaz başından- rozetler için AliExpress’i kontrol ediyordum ki, kışa uygun güzel setler buldum.

Yalnızca “pin” yazıp arattığınızda çok fazla sonuç çıkıyor, çoğu da taşlı taşlı saç tokaları. Aramayı daraltmak için “brooch pin set” yazıyorum. Sağ olsunlar AliExpress satıcıları ürün isimlerine alakalı alakasız akıllarına ne gelirse eklediği için, bu üç anahtar kelime ilgilendiğimiz ürünlerin hemen hemen hepsinde geçiyor.
Ben sizin için arattım :), farklı çeşitlere şuradan bakabilirsiniz

Telefon  uygulamasından girince, kullanıcıların ekledikleri fotoğrafları da görebiliyorsunuz. Ürünün gerçek fotoğrafları olduğu için kalitesi hakkında daha iyi fikir veriyor.


Astronotlu rozet - 1.17 USD

Ben ilk olarak roket ve astronotlu rozeti aldım. Bunu da Stradivarious’ta bir setin içinde beğenmiştim, ama paketteki diğer rozetler pek hoşuma gitmemişti.
1.17USD, şuradan aldım:
Link

Berelerim Fındıkzade cuma pazarından aldıklarım :)
Alttaki kedili rozet ise Bershka'dan
Arasındaki zinciri siz tutturuyorsunuz, yani dilerseniz tek tek de kullanabilirsiniz.

Kalitesinden memnun kaldım, satıcıdaki diğer rozetler de şurada:
Link

Mesela bu rozetleri set olarak Stradivarious’tan almıştım. Her biri 1.22 USD.

Bu da ya Stradivarious’ta ya da Bershka’da vardı:

Eğer setteki tüm rozetleri beğendiyseniz tek tek toplamak çok da uygun olmuyor, set olarak satan satıcıları tercih etmeniz daha iyi olacaktır.

Kardan Adamlı set ve Gingerbread Man’li set – 4’lü set 1.37 USD

Kış için de bu setleri beğendim. Çizimleri güzel, rozetlerin kalitesi de iyi. Sadece çoraplı olan iğnesinden düşmüş olarak geldi, silikon tabancası ile yapıştırdım.


Dörtlü setler şurada.
Set olarak almak zorunda da değilsiniz, beğendiklerinizi tek tek de alabilirsiniz. Her pin 0.82USD.
Şurada


Bu satıcıdan da bir arkadaşım için rozet seti almıştım. Güzel ürünleri var. Siparişim de çok gecikmeden gelmişti.
Ürünlerine şuradan bakabilirsiniz.

Görüşmek üzere…


563, 976, 358


4 yorum:

  1. Ne güzel hazırlamışsın yazıyı, bu arada banada rozet sevgisi aşıladın galiba bende almak istiyoruuum :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunuzu çok beğendim, ali expressten alışveriş yapmak istiyorum ilk kez ve biraz çekincelerim var size sormak istediğim, bedava kargo olan ürünlerde( Free Shipping to Turkey via China Post Ordinary Small Packet Plus Estimated Delivery Time:29-50days)gerçekten hiçbir ek ücret ödemeden ürünü teslim alıyor musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Evet alıyorum :).
      Tutar fazla olursa gümrüğe takılır o zaman gümrük masrafı ödersiniz.

      Sil