21 Kasım 2016 Pazartesi

Bu Sıralar #4 / 21.11.2016


Okuyorum : Anne of Green Gables
İzliyorum : Westworld & 11.22.63
Dinliyorum : Spotify / Your Favorite Coffeehouse list
Yiyorum : Tatlı (waffle, turta, aşure, puding)
İçiyorum : Starbucks Anniversary Blend
Alıyorum : AliExpress'ten ıvır zıvır
Hissediyorum : Bıkkın
Seviyorum : Kitaplarımı
Planlıyorum : Evde birkaç gün geçirmeyi
Bekliyorum : Akşamları eve gidip battaniye&kitap&bilgisayar üçlüsüne kavuşmayı
Bitirmem gerekiyor : Anı defterlerimi doldurmayı
Halletmem gerekiyor : Mektup yazmayı
İstiyorum : Odamı düzene sokmak
Diliyorum : Birkaç gün evden çıkmadan kitap okumak


753, 167


2 yorum:

  1. Tatlı olmuş, oturup ben de mi yazsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yabancı bir blogta görmüştüm, çok hoşuma gidiyor :)

      Sil