3 Mart 2017 Cuma

Instagram Stories / 9. Hafta Şubat&Mart / 2017

25 Şubat Cumartesi



Beşiktaş'ta Valonia. Bir dahakine ıslak keki de çekerim, o daha efsane :).


Cumartesi akşamı sıcak şarap içip Masum izlerken Lego setini yapmak.





Süs havuzu :)


Lego'nun bilinen parçaları bambaşka şeyler gibi gösterme kabiliyetine hayranım :).



Bir de bilinen parçalarla bambaşka figürler yaratma kabiliyetine.


Sevgililer günü pikniğimize herkes davetlidir. Detaylar muhteşem.


26 Şubat Pazar


İkircikli Biricik'e başladım.




Çok kurumuştu kendine geldi.

27 Şubat Pazartesi


Sıcak su torbası ve tatlı.




Bazı siparişleri eve, bazılarını ofise söylüyorum :).

28 Şubat Salı


Mavi kartuşlu Lamy'mi yıkadım, yeşil kartuş taktım.


Güzel kapak.


Ama çeviri kötü.


1 Mart Çarşamba




Bizim postacı paketleri biriktirip getiriyor :).



Yoga

2 Mart Perşembe




Kanken siparişim geldi. Hem de bir günde.



Sonra eve geldim, kitaplarım da gelmiş.


Tiyatro perşembesi



852

0 yorum:

Yorum Gönder