3 Mart 2017 Cuma

Instagram Stories / 8. Hafta Şubat / 2017




17 Şubat Cuma



Neyse ki salon sayısı fazla da artık en azından istediğimiz filmlere de gidebiliyoruz. Eskiden Recep İvedik gelince sinemaya gidilmiyordu.


Ellerinde kalan oyuncaklar için yaptıklarını sanmıştım ama değilmiş. Batman oyuncaklarında da geçerli.

Kasiyer 7,5TL diyince tanesi sanıp şaşırdım, kısa bir süreliğine de kızdım bu kadar zam mı olur diye :). Meğer üçü için 7,5TL demiş. Bunları aldım:




Starbucks'ta çok güzel broşürler varmış :). Mektup arkadaşlarıma göndermek için birkaç tane aldım.

18 Şubat Cumartesi


Farewell strip :(




Ceyda'dan paket geldi, gözlerimde kalpler :)


Kitaplığımı yerleştirdim. Bu güzelliklerin yeri yoktu, şimdilik böyle bir düzenleri oldu :).

19 Şubat Pazar


21 Şubat Salı


22 Şubat Çarşamba



Annem  kargoları götürünce PTT'deki görevli en sonunda bu tomarı vermiş :). Evde dolduracakmışım, daha kolay olurmuş. Zaten annem doldurulmasını beklerken postanede sıkılıyormuş :)




Kargolar gitti, sıra kartlarda.

23 Şubat Perşembe

Çok komik :)


Aradığım kitabın Fransa Amazon'da olduğu haberi geldi, ben de hemen Fransızca öğrendim.


Legoland'in yanındaki Lego Shop'ta farklı setler oluyor. Buna bayıldım mesela, çok detaylı ve eğlenceliydi.
Lego Shop ve IKEA gezilerim artık rutinleşti :).




Bu lambanın dışını boyayıp Death Star yaptıkları DIY'ı gördünüz mü?


IKEA'ya yeni mumlar gelmiş.

24 Şubat Cuma


Bye bye ofis. Seni özlemiyorum.


Aradıklarımı buldum. Kasadaki arkadaş Harley Quinn istiyordu, ona da buldum :). Aynı figürler kutuda bir arada duruyor, bir tanesini bulunca diğeri de onun etrafından çıkıyor :).


852


2 yorum: