16 Mart 2017 Perşembe

Instagram Stories / 10. Hafta Mart / 2017

3 Mart Cuma


Caribou'nun kahvesi idare eder ama bardak, paketleme gibi detayları çok güzel.

4 Mart Cumartesi


Bazen bir şarkıyı aşererek uyanıyorum :). Styx - Boat on the River


Mısır Çarşısı. Eminönü'nü çok sevdiğimi söylemiştim değil mi?



Gülhane'nin girişindeki bina, burada çalışsam keşke. Ya da çalışmasam gidip sürekli burada vakit geçirsem o da olur :).






Bozcaada şaraplarını hala bitirmedim :).

5 Mart Pazar


Keçi patisi ve Stranger Things sezon finali.

6 Mart Pazartesi


Amazon'dan Funko Pop siparişlerim geldi. Amazon.de'deki bir satıcıdan almıştım.

7 Mart Salı




Mc Donald's oyuncaklarının içinden çıkan puzzle.


Ofis masam.


Aslında günümüz türkçesi baskısı ile orjinal metini karşılaştırmıştım ama ikinci video yüklenmemiş :).

8 Mart Çarşamba

Fuar organizasyonları.



9 Mart Perşembe


Atlas Sahaf'a gidip Sarman ile tanıştım sonunda :).




Aldıklarım





10 Mart Cuma


Mesnevi almaya çalışıyorum.



Ben bu seriyi alamadan satıştan kalktı. Dilek de sağ olsun bulmuştu, istediğim figürü bana alıp göndermiş.





852

0 yorum:

Yorum Gönder