5 Ekim 2016 Çarşamba

kalemlik.com Alışverişi ve Enpara kampanyası II


Eylül, Enpara.com kalemlik.com kampanyasının ikinci ve son ayıydı. Geçen ayki kampanyayı mavi Kaweco Ice Sport alarak değerlendirmiştim ve kalemi çok çok sevdim. Okumadıysanız onun yazısına da şuradan göz atabilirsiniz.

Geçen ay mavi Ice Sport’a bakarken aklım hep pembe Kaweco Skyline Sport’taydı ancak sitede mevcut değildi. Bu ay bir şansımı deneyeyim diye baktığımda şansıma stokta olduğunu fark ettim ve çok sevindim. Ama sonuçta almadım :).

735
Uç seçeneği yoktu, sadece M uç ile satılıyor. M uç da bana çok kalın geliyor, sonradan F ya da XF uç alsam bu sefer kampanyanın bir anlamı kalmayacaktı, indirim tutarını uç için harcamış olacaktım. Yurt dışında bir siteyi gözüme kestirdim, pembe Skyline’ı buradan alacağım. Skyline Sport’tan şimdilik vazgeçince ben de bu ayki kampanyayı biraz daha ihtiyaca yönelik ürünler için kullanmaya karar verdim ve Lamy mürekkep, piston ve kartuş aldım.

Kartuş yerine mürekkep kullanmayı ne zamandır istiyordum, hem mürekkep ile uğraşmaya başlarsam kullanamayıp soğuduğum Lamy’lerim ile de aram düzelir diye düşündüm.


Lamy dolma kalemler kartuş ile kullanılıyor, mürekkep çekmek için piston denen şu ek parçayı almanız gerekli. Yani basit mantıkla kartuş yerine bunu takıyorsunuz ve içine mürekkep çekiyorsunuz. Lamy’nin iki farklı pistonu var, Safari modelleri için Z24’ü almalısınız.

358
Mürekkep rengi olarak mavi-siyahı tercih ettim. Mavi-siyah, koyu lacivert ve gri yazarken kullanmayı en sevdiğim renkler. Finelinerlarda da çok seviyorum bu renkleri, dolma kalemde de artık klasik maviden, mavi-siyaha geçmenin zamanı gelmişti.



Mürekkebi henüz denemedim, keyfimin gelmesini bekliyorum :). Kalemimi temizleyeceğim, pistonu takıp mürekkep çekeceğim, artık canım ne zaman isterse. Ortaokul güzel yazı derslerinde masaları mürekkebe boyamamı saymazsak bu ilk deneyimim olacak.

Aldığım mürekkep 50ml idi, şişesini görünce şaşırdım, altında temizleme kağıdı var. Alırken böyle bir şeyden haberim yoktu tabi ki :). Kağıt havlu gibi bir sistem, çekiyorsunuz geliyor. Mürekkepledikten sonra kalemin ucunda kalanları silmek için. İyi düşünülmüş bir detay.



Son olarak da yeşil renk mürekkepli kartuş aldım. Neon lime Lamy’me renkli kartuş takıp kullanacağım. Bakalım belki bu değişiklikler sayesinde Lamy kalemlerim ile aramdaki soğukluk geçer.

Ürün linkleri ve fiyatları:
Lamy T52-MS Mavi-Siyah Dolma Kalem Mürekkebi – 33 TL
http://www.kalemlik.com/Lamy-T52-MS-Mavi-Siyah-Dolma-Kalem-Murekkebi,PR-255314.html

Lamy Z24 Piston – 13,49 TL
http://www.kalemlik.com/Lamy-Z24-Piston,PR-255299.html

Lamy T10-Y Yeşil Mürekkep Kartuşu – 10,50 TL
http://www.kalemlik.com/Lamy-T10-Y-Yesil-Murekkep-KartusuuFEFF,PR-255308.html


0 yorum:

Yorum Gönder