11 Nisan 2015 Cumartesi

Lego Minifigures 13. Seri Maceram

Seriyi tamamlamaya bir Lady Cyclops uzaklığında olmanın sevinci içindeyim ☺. Onu da tamamlarım, şimdiye kadar birçok kez elime geldi ancak daha çok beğendiklerimi almak için bir kenara bıraktım. On üçün satışı bitene kadar almış olurum ☺.

13. seriden ilk alımımda henüz Toyzz Shop’larda satışı başlamıştı, caddedeki Adore Oyuncak’a gittim. Kutunun yarısından biraz fazlası poşetlerle doluydu, sıradan hepsine bakmaya başladım. Ben paketleri mıncıklayıp ayırırken kasadaki görevli yeni bir kutu açtı ve takviye yaparak boşalan kutuyu doldurdu. Özellikle Unicorn Girl’ü arıyordum, yeni eklediği paketlerin içinde buldum neyse ki ☺. Ağbim Evil Warrior ve Carpenter istedi, ona ikisini buldum, kendim için de bir Carpenter daha ve Disco Diva, Unicorn Girl, Classic King ve Hot Dog Guy aldım.




Daha sonra bir kez Capacity Armağan Oyuncak, iki kez de Marmara Forum Toyzz Shop’a gittim. Toplamda elimdekiler şunlar olmuştu:

Sheriff
Aztec Warrior
Evil Wizard
2x Fencer
Snake Charmer
Paleontologist
2x Disco Diva
2x Unicorn Girl
Hot Dog Guy
Carpenter
Classic King

Çok sevimli olduğu ve Piggy Man’lere kız arkadaş olarak düşündüğüm için Unicorn Girl’den birden fazla almayı düşünüyordum zaten. Disco Diva’yı da paketi açınca çok beğendim, saçlarını ve patenlerini başka figürlerde de kullanabilirim diye bir tane daha almaya karar verdim. Fencer’ı ise daha en başından iki tane istiyordum zaten, hatta ikinci Fencer’ı alıp eve geldiğimde ağbim “Yanlışlıkla mı aldın?” diye sordu ama bir tane Fencer ne işe yarar ki kimle savaşacak, tabi ki bilerek aldım.

875

Toyzz Shop’a üçüncü ve en son gittiğim gün aklımda aslında minifigure almak yoktu, en çok istediklerimi toplamıştım zaten, kalanları daha sonra da alabilirdim. Ama erkek arkadaşım sihirli soruyu sordu ve “Bakacak mısın?” dedi ☺. Gerçi bu soruyla bile tam olarak aklımı çelemedi, gidip rastgele birer paket seçelim diye düşündüm, her iki paketin de içine bakacaktım, bende olmayan bir şeye rastlarsam alacaktım. Gittik, kutuda fazla paket kalmamıştı, ikimiz de birer tane seçtik, ben ne olduğunu anlamaya çalışırken kasadaki görevli kız ellerinde açık figürler olduğunu istersem onlardan alabileceğimi söyledi. Aslında aralarında bende olmayanlar vardı ama mıncıklayıp, tahmin yürütüp sonra paketi açmayı daha çok seviyorum, öyle hazır olarak almak istemedim. O da yeni bir kutu açıp önüme koydu ve olaylar gelişti :).

Önümde dopdolu kutuyu bulunca tabi ki biraz kendimi kaybeder gibi oldum ☺. Bende olmayanlardan Alien Trooper’ı buldum, eksik kalmasını istemediğim Samurai’ı buldum, bir tane daha Hot Dog Guy’dan zarar gelmez diyip onu da kenara ayırdım, bu arada elime gelen Goblin’i de geri bırakmadım tabi ki. Sonra aklıma ilk kutudan seçtiğimiz paketler geldi, onlara da dikkatlice baktım ve şansımıza ikisi de bende olmayanlardan çıktı: Goblin ve Galaxy Trooper. Şansımı tepmemek için en son bulduğum Goblin’i bıraktım ve kalanları aldım. Eve gelince fark ettim ki o heyecanla Lady Cyclops’un bende olmadığını unutmuşum ☺. Neyse 13. Serinin satıştan kalkmasına daha süre var, onu da bir ara alırım artık.

lego

13. seriyi tamamlayınca ikinci Simpsons serisine ve almak istediğim Lego Minifigures kitaplarına bakmaya başladım. Simpsons serisi Türkiye’de satışa çıkana kadar Ebay, Amazon ve GittiGidiyor’u karıştırıyorum ☺.

0 yorum:

Yorum Gönder