12 Aralık 2015 Cumartesi

Lolipopları Süsleyelim! / Geyikli Lolipoplar DIY




Yılbaşı geliyoorr! ☺ “Yılın en güzel zamanı” diyip de yaz aylarına haksızlık etmeyeceğim tabi ki, ama kışı katlanılır kılan yegâne şey yılbaşı ve Noel ☺. Süsler, ışıklar, kırmızılar,çam ağacı, Noel baba, geyikler. Yazarken bile içim gidiyor, her yeri süsleyip hep evde oturmak istiyorum ☺.



Ama bu yıl satın aldıklarım ile yetinmiyorum. Kendim için büyük bir adım attım ve birkaç kendin yap projesi hazırlamaya karar verdim. En kolaylarından seçtim tabii ki, yeteneksizliğimi kabullenmiş olabilirim ama sürekli yüzüme çarpılmasına gerek yok ☺. YouTube ve Pinterest’te gezinirken hoşuma giden ve yapabileceğim birkaç şeye rastladım, bakınca kolaymış gibi görünen ama yapmaya başlayınca “Niye öyle olmadı ya?” diye düşünebileceklerimi eledim. Elimde kalanları yapmaya başlıyorum, yaparken de hem video çekiyorum hem de detayları burada anlatacağım. Umarım sizin de işinize yarar, kendiniz için ya da birine hediye etmek için yapabilirsiniz belki ☺.

Önce en kolayından başladım tabi ki, ren geyiği lolipoplar. Kağıdı ren geyiği şeklinde kesip kırmızı lolipopların üzerine yapıştıracağız, lolipop geyiğin burnu olacak ☺.



Şunlara ihtiyacınız olacak:

  • Kırmızı paketli lolipoplar
  • Ren geyiği şablonu
  • Kese, kraft veya kap kağıdı 
  • Yapıştırıcı
  • Keçeli kalem 

Şablonu tabii ki Pinterest'ten buldum :). "Reindeer Lolipop Pattern" yazarak birçok sonuca ulaşabilirsiniz. Benim çıktısını aldığım çizim şurada:
https://www.pinterest.com/pin/493566440391873292/




Şablonun çıktısını alın ve kenardaki fazlalıkları kesin.




Lolipopa giydirmek için IKEA’da yeni yıl için satılan kap kâğıtlarından birini kullandım ben. Bir tarafı kahverengi, diğer tarafı kırmızı. Lolipopa takınca iç kısımda kalan kırmızılıkları da görünüyor ve çok güzel duruyor. Kalınlığı da bu proje için çok uygun, normal kap kâğıtları kadar kalın değil, kraft kâğıdı olarak geçen kahverengi kağıtlar kalınlığında.




Kullanacağınız kâğıdının üzerine çıktısını aldığınız şekli şablon olarak kullanıp ren geyiğini çizin.
Siyah keçeli kalem kullanıp çizgilerin görüneceği şekilde kesebilirsiniz, dışında çerçeve olunca daha güzel görünüyor.


Keserken burnunu unutmayın, yuvarlak delik açacak şekilde keseceksiniz, sevimli detayı bu zaten ☺.




Gözler ve dudağı çizin ve dilediğiniz gibi süsleyin. Kırmızı yanaklar boyayabilirsiniz, boynuzlarını simli ya da metalik kalemle süsleyebilirsiniz.

976

Birleşme yerinden minik bir delik açın, lolipopun sapının geçmesi için.



Burun için açtığımız yuvarlağın etrafına yapıştırıcı sürün ve hazırladığınız kâğıdı lolipopa geçirip yapıştırın.



Kırmızı lolipop burunlu geyiklerimiz oldu ☺ Boyunlarına kurdele takıp biraz daha süslü olmalarını sağlayabilirsiniz.





Dilediğiniz kadar yapın, bir bardağın ya da kupanın içine koyup karşısına geçip izleyebilirsiniz ☺. Yılbaşı hediyelerinizin paketlerinin üzerine yapıştırınca da çok güzel duracaktır.



Mutlu Yıllar!

0 yorum:

Yorum Gönder