24 Ağustos 2017 Perşembe

Bu Sıralar # 8 / 24.08.2017

Kaç aydır bakmıyorum bloga?
Geçen ayların özeti için bir "Neler Oldu?" yazısı ekleyebilirim sanırım. Ama belki. Daha sonra. Yazabilirsem.

O zamana kadar:

Okuyorum : Yerdeniz Öyküleri

İzliyorum : The Crown, Dünya Güzelleri

Dinliyorum : Fizzy
Salla Kazandan 1 aylık üyelik çıktı, internetimden düşmediği için Fizzy'e kaldım. Listeleri kötü, aradığım şarkıyı bulamadığım çok oluyor. Spotify'ı özledim şimdiden ama allah kahretsin şu hemen biten internet paketlerini.

Yiyorum : Makarna
İtalya'dan aldığımız makarnaları ziyan etmemeye taktım, farklı tariflere açığım.

İçiyorum : Soğuk kahve, cold brew, limoncello, bacardi, sangria
Çünkü yaz, çünkü evdeki free shop stokları.

Alıyorum : Birkaç kitap
Kıyafet, çanta çılgınlığım geçen ayda kaldı.

Mutlu Oluyorum: Yüzdüğümde

Hissediyorum : Donuk
Seviyorum : Huzuru, sakinliği
Planlıyorum : Tatilleri
Bekliyorum : Bodrum'a gitmeyi
Bitirmem gerekiyor : O kadar çok şey var ki artık hiçbirini bitirmem gerekiyor gibi hissetmiyorum.
Halletmem gerekiyor : Ofis işleri
İstiyorum : Şezlongta boş boş yatmak.
Diliyorum : Dönüşü hesaplamadan çıkacağım tatil


753, 167

1 yorum:

  1. Yaşasın soğuk kahveler ve makarnalar! ^^ İleride dönüşü hesaplamadan çıkacağım tatillerin hayalini kuran bir öğrenci olarak diyeceğim; 'Çok gez ve çok gezerek yaşa.' :)

    YanıtlaSil