6 Ocak 2017 Cuma

La La Land - Her gün izlemek istediğim film


Dün harika bir film izledik: La La Land. Yazan ve yöneten Damien Chazelle, Whiplash'in yazar ve yönetmeni. Ama filmin Whiplash'e benzeyen tek yanı müzikle dolu olması.

La La Land müzikal bir film. Ryan Gosling ve Emma Stone oynuyor. Ryan Gosling, yani Sebastian, kendi caz barını açmak isteyen romantik bir caz piyanisti. Emma Stone'un oynadığı Mia ise keşfedilmeyi bekleyen bir aktris.

Filmin IMDB puanı 8,8 metascoru ise 93. Yedi dalda Golden Globe adayı, Oscarların da favorisi. Bu kadar ansiklopedik bilgi izlemeniz için yeterli olmalı bence :).


Ben dün akşam filmden geldiğimden beri soundtrackini dinleyip ağlıyorum :). Acıklı bir film olduğu için değil aksine romantik ve espirili bir film. Garip günler geçirdiğimiz için fazla etkilendim belki de, genel olarak içinde bulunduğum ruh hali yüzünden olabilir.

İzlerken o kadar güzel vakit geçirdim ki. Buram buram romantizm kokup sıkmıyor, yeteri kadar sevimli, yeteri kadar komik, yeteri kadar romantik ve yeteri kadar can yakıcı.

Müzikler de harika ama siz yine de film müzikleri için acele etmeyin, filmi izledikten sonraya bırakın.

Elimin ucuna gelen çok cümle var ama ah benim şu spoiler takıntım! Film keyfinizi azaltmak istemiyorum. Ama bitirirken içimde kalmasını istemediğim birşey var ki, La La Land benim Cafe Society'de bulamadığım ya da fazla bulduğum herşeyin dozunu ayarlamıştı. Cafe Society'i çok sevmiştim ama bir yanım eksik kalmıştı, şimdi La La Land'i uzun süre dilimden düşürmem.


450, 167

6 yorum:

  1. Filmden çıktığımdan beri her gün soundtrack'i dinliyorum ben de : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel :). Film ayrı güzel, soundtrack ayrı :)

      Sil
  2. Az önce filmden çıktım. 1. partı çok beğenmesem de, 2. part çok güzeldi. Sonlara doğru salonda ağlayan 2 kişi vardık. Şimdi bende soundtrack'i dinleyip ağlamayı planlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Az önce filmden çıktım. 1. partı çok beğenmesem de, 2. part çok güzeldi. Sonlara doğru salonda ağlayan 2 kişi vardık. Şimdi bende soundtrack'i dinleyip ağlamayı planlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk sahnede çok gerildim "Grease çakması bir film olmuş galiba" diye düşündüm, neyse ki şarkı biter bitmez film kendine geldi :)

      Sil
    2. Aynısını hissettim :D

      Sil