18 Ağustos 2016 Perşembe

Kaweco Ice Sport Dolma Kalem – kalemlik.com Alışverişi ve Enpara kampanyası


Enpara.com’un kalemlik.com’dan 50 TL ve üzerinde alışverişlerde geçerli bir kampanyası var. Bu sefer kampanya tutarı 20TL, alıştığmız Enpara.com tarzında. 50 TL veya üzeri alışveriş yapıp Encard’ınızla ödeme yapıyorsunuz, bir sonraki ay 20 TL hesabınıza yatıyor. 1 Ağustos-30 Eylül arasında geçerli, yani Ağustos ve Eylül aylarında ayrı ayrı olmak üzere toplam iki kez alışveriş yapabilirsiniz.

Benim kalemlik.com’dan ilk alışverişim de bu kampanya sayesinde oldu. Kaweco dolma kalemler bir süredir ilgimi çekiyordu, hatta sanırım geçen yıl RenkliKitap’ın çekilişten kazandığı pembe Ice Sport’u gördüğümden beri :).  Ama Lamy’den sıra bir türlü Kaweco’ya gelememişti. Son zamanlarda da hala Lamy Green Apple, Kaweco Ice Sport ve Kaweco Skyline Sport Pink arasında kararsız kalmış bekliyordum.

Kaweco Ice Sport dolma kalemler siyah karton kutu içinde geliyor.

Sonra Lamy ile yaşadığım uyumsuzluğun keyfimi kaçırması yüzünden tamamen Kaweco’ya odaklandım. Son günlerde Lamy kalemlerim yazarken beni çok zorluyor. Özellikle dik çizgilerde takılıyor ve yazmıyor. Kartuş değiştirdim, yıkadım, biraz düzeldi ama sorun bitmedi. Instagram’dan Lamy Türkiye’ye mesaj attım, “mürekkep yüzünden” olabileceğini yazdılar, kartuşla kullandığımı ve kartuşu yeni taktığımı söylediğimde ise bir daha yanıt gelmedi. Dolayısıyla ben de Lamy’i uzunca bir süreliğine listemden sildim :).

Böylece ilgi alanımda Kaweco Ice Sport ve Skyline Sport kalmış oldu. Aslında ilk tercihim Skyline Sport pembeydi ama kalemlik.com’da satışı olmayınca fazla da ikilemde kalmadan Kaweco Ice Sport’ta karar kıldım.


Mavi renk ve F uç tercih ettim. Lamy’lerimin ucu M, yazımı benim için fazla kalın, yayvan ve yumuşak. Bu yüzden artık medium uç tercih etmeyeceğim. Kaweco fine ucun da Lamy mediumdan çok çok büyük bir farkı yok ama ben memnun kaldım.




Kalem çok tatlı, minicik. Yazımı rahat, kapağı arkaya taktığınızda elde rahatsızlık yaratmıyor. Günlük bir kalem olarak yanınızda taşımak için çok uygun. Cep boy Moleskine ajandam için ideal boyutta :).


358
Diğer Kaweco Ice Sport'lar gibi siyah karton ambalajda geliyor. İçinden bir tane kartuş da çıkıyor. Ekstra kartuş almadan da hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.


735
Kalem cep boy Moleskine'lerin yanında olduğundan daha büyük görünüyor. Aşağıdaki fotoğrafta minikliğini daha rahat görebilirsiniz :).


Kalemlik.com’da fiyatı 64,53 TL idi. 50TL üzeri alışverişlerde kargo bedava. Enpara.com kampanyası ile 44,53 TL’ye almış oldum. Siparişimin gelmesi ise uzun sürmedi, bir sorun da yaşamadım. Genel olarak siteyi sevdim ancak ürün çeşitliliği oldukça az. Aslında hazır kampanya devam ederken Eylül ayında da alışveriş yapmayı düşünebilirdim ama istediğim ya da ihtiyacım olan hiçbir şeyi satışta göremedim. Şimdilik bu alışverişim tek olarak kalacak gibi duruyor :).


976

6 yorum:

  1. Hemen okudum ve bir ara deneyecegim. Pinarsoo;)) dan sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende bugün sharpie setten sipariş verdim. Birdahaki ay kaweco alacağım gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sharpie setin fiyatı çok uygunmuş :). Bende birkaç rengi var ama bir türlü kullanamıyorum :/ benim işim kağıtla hep, Sharpie de uygun değil tabi.
      Kaweco'ya bayıldım ama belki ben de pembesini alırım :)

      Sil
  3. Minicik ama gerçekten çok güzel değil mi? =) Ben de Skyline serisine bayılıyorum pembe, mint, beyaz.. hepsini istiyorum =)) Bu arada bende de hem Kaweco hem de Lamy M uç, bana çok kalın geliyor. Sanırım ben de F seviyorum. Bu iki marka dışında artık alırsam bir tek TWSBI dolma kalem alırım heralde, bayılıyorum şeffaf dolma kalemlere ve o en güzeli sanki =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalemlik.com'a Skyline pembe gelmiş :)). bu ayki enpara kampanyasını kullanayım diyorum ama sadece M uç var :/
      TWSBI çok güzelmiş gerçekten. Ben hala dolmakalem ile istediğim rahatlıkta yazamıyorum, sorunun bende olmadığından emin olmadıkça kendimi dolmakalemlere adayamayacağım :))

      Sil