11 Temmuz 2016 Pazartesi

Traveler's Notebook Times ve birkaç yabancı blog


Severek takip ettiğim birçok blog var, hepsini listeye ekledim, ilgimi çeken yazılar eklendikçe bakıyorum.
Ama o kalabalığın içerisinde takip ettiğim bir iki yabancı blog var ki, takip listesinin haricinde sürekli açıp yeni post olup olmadığını kontrol ediyorum. Böyle uzun bir girişten anlamış olacaksınız ki onları sizle paylaşmak istedim :).

İlki Traveler's Notebook Times. Başlangıç cümleleri kendilerini anlatıyor zaten: For all the latest blog posts in the TN world. Databaselerindeki blogları tarıyorlar ve her hafta Traveler's Notebook ile ilgili yazıları ve videoları listeliyorlar. Hepsi tatmin edici olmasa da aralarında güzel yazılar hatta bloglar çıkıyor. Burada listelenmiş bir yazıdan tüm blogu inceleyip takibe aldığım da oldu :).

Ayrıca bu listeye ben de katıldım, geçen hafta blogtaki TN yazımı da eklediler: http://travellersnotebooktimes.com/2016/07/06/web-finds-6-july-2016/

Sadece TN kullananlar için değil, tüm plannerlar topluluğunu ilgilendirebilecek güzel postlar oluyor. TN'u günlük ya da ajanda olarak kullananlar da oldukça fazla, onların paylaşımları güzel fikirler verebilir.

Sevdiğim diğer bir blog ise Seaweed Kisses. Onu da Traveler's Notebook sayesinde tanıdım ve çok sevdim.
http://www.seaweedkisses.com/

Micho To The Happiness ise ingilizce değil, yazdıklarının tek kelimesini bile anlamıyorum ama çizimleri ve fotoğrafları çok hoşuma gidiyor. Çocukluğumdaki gibi resimlerine bakıyorum sadece :).
http://michitothehappiness.blogspot.com.tr/

Son olarak bir de Letters in November var:
http://lettersinnovember.blogspot.com.tr/

Türkçe olarak da Renkli Kitap ve Manneki sürekli takip ettiğim ve yeni yazı eklediklerinde sevindiğim bloglar.

Dediğim gibi aslında çok fazla bloga göz atıyorum ama en çok sevdiklerim, aklımda kalıp blog listesi önümde olmadan da kontrol ettiklerim bunlar.

Sizler hangi blogları takip ediyorsanız, aslında önerileriniz olursa çok sevinirim :). Bazen yeni post kıtlığına girip okuyacak bir şeyler aradığım oluyor :).

167


0 yorum:

Yorum Gönder