20 Temmuz 2015 Pazartesi

Momiji Love

Ay ben hiç Momiji postu yazmamışım!

Bu minik tatlı şeylerle geçen yaz koleksiyonerlerin instagramdaki fotoğrafları sayesinde tanıştım. Aslında o zamanlar pek ilgimi çekmiyordu, evet çok tatlılardı ama gereksiz pahalı bulmuştum. Kırılma anım yılbaşı için çıkan özel seri ile oldu, kızaklı Pipaluk o kadar tatlıydı ki dayanamayıp aldım :).


Momiji

65 TL’ye almıştım ama o kadar mutlu oldum ki kesinlikle değdi. Sevimlilikleri ve hepsinin el boyaması olduğu düşünülünce stokta olanların fiyatları o kadar da pahalı değil aslında. Ama ikinci el olanlar veya diğer kullanıcıların sattıklarının fiyatları çok çok pahalı. Ben çok abartmış değilim, fiyatı nedeniyle her çıkan bebeği almıyorum, içlerinde çok beğendiklerimi aldım sadece.




Pipaluk sayesinde hem Bywonderland ile hem de Momiji ailesi ile tanışmış oldum. Bywonderland Momiji’nin Türkiye’deki resmi satıcısı. Ayrıca Bilstore ve Morhipo’da da bazı bebekleri bulmak mümkün. Bywonderland’in sahipleri çok çok tatlı tatlı insanlar, her konuda hemen yardımcı oluyorlar, ayrıca bywonderland instagram hesaplarında da hem momiji fotoğrafları paylaşıyorlar hem de her ay yarışma düzenliyorlar. Her ayın sonunda özel hashtag ile eklenen fotoğraflardan beğendiklerini seçip açıklıyor ve fotoğrafların sahiplerine istedikleri bir Momiji’yi hediye ediyorlar.

Pipaluk’u aldıktan sonra tabi ki tek momiji ile kalamadım, ikinci Momijim Giddy Up oldu. Çok komik bir tipi var :), almayı çok istiyordum ancak Bywonderland’de stok olmadığı için Bilstore’dan aldım.

Sonra Book Club serisinden Danielle’in Bywonderland’de stoğa girmesi ile onu aldım, daha sonra Eve geldi, en son da çok uygun fiyata instagramdan ikinci el Enid’i aldım. Bu serideki Alex ve Phoebe’i de çok istiyorum ama Bywonderland’de stokta yok, diğer satan kişilerde de fiyatları çok pahalı, belki stoğa girer ya da umarım uygun bir fiyata bulabilirim.






En son Dreaming’in çıkması ile de tam anlamıyla içim gitti. Pastel renkleri, sevimli ifadesiyle çok çok tatlı bir bebek. Herkes benimle aynı fikirde olduğu için bitmesinden korkarak çıktıktan birkaç gün sonra can havliyle onu da aldım.




Aldığım Momiji’lerin yanı sıra bir de hediye olarak gönderilenler var :). Bywonderland’in düzenlediği yarışmalarda ben de kazandım. Hem de üç ay üst üste :). İlk aylarda kazanamadığım için üzülüyordum, ama sonra yarışmayı illa ki kazanmak için fotoğraf eklemekten vazgeçtim. Momiji’lerim ile fotoğraf çekmeyi seviyorum, aklıma gelen bir konsepti hazırlarken büyük keyif alıyorum, bu mutluluk bile yetiyor bana ama tabi ki kazanınca da daha da çok çok mutlu oluyorum. Bywonderland bu yarışmalarla gerçekten sevgiyi yayıyor. O ayın hashtagindeki fotoğraflara fırsat buldukça düzenli olarak bakıyorum. Böylece diğer fotoğraf ekleyen insanlarla birbirinizi takip etmeye, sohbet etmeye de başlıyorsunuz. Minik bebeklerimin güzelliğinin yanı sıra böyle bir grubun içinde bulunduğum için de çok mutluyum.

Sayesinde Bywonderland’in yarışmalarından Momiji kazandığım ilk fotoğrafı Pipaluk ile çekmiştim. Lego minifigürlerimin küçük bir dikdörtgen parçasını oyun hamuru ile kaplayarak Pipaluk’uma iPod yaptım :). Sakladığım Barbie aksesuarlarımın arasında da kırmızı tüylü bir kulaklık bulmuştum, ona lastikten ve yine oyun hamurundan kablo yapınca Pipaluk’un iPod kulaklığı da olmuş oldu.




İkinci kazanan fotoğrafım ise Momiji ve Lego Minifigures kardeşliği ile kutladığım 23 Nisan konsepti oldu.




Geçen ay da Dreaming’in pijama partisi ile kazandım :). Hazırlaması çok zevkliydi, çok eğlendim. Oyun hamurlarından tüm Momiji’lerime Dreaming’in patiklerine benzeyen pabuçlar yaptım. Kafası uygun olanlara (Danielle, Enid ve Magique) uyku bandı da yerleştirdim :). Son olarak da bir parça karton kesip şimdilerde doğum günü, baby shower gibi aktivitelerde çok popüler olan çerçevelerden yaptım. Tüm bunları hazırlarken de, fotoğrafları çekerken de çok çok eğlendim :).






Kazandığım yarışmalardan ilkinin hediyesi olarak Magique istedim. Bywonderland’in instagram hesabında Magique’nin fotoğrafını gördüğümde gözlerim parlamıştı. Hem çocukluğumdan beri sihirbazları çok severim, hem de tombik suratlı Momiji’lere bayılıyorum. Magique de çok çok tatlı. Yarışmayı kazanmasaydım da satın alacaktım, kazandığım haberini alınca çok sevindim ve hemen tercihimi Magique’dan yana kullandım.





İkinci ödülüm olarak da Create’i istedim.  Öyle çok özel çok çok zevimli bir bebek değil ama kalemler özel ilgi alanım olduğu için çok beğendim :).


625

Son yarışma için ise tercihimi Adventure'dan yana kullandım. Haziran sonunda Curiosity ve Adventure’ın stoklara gireceğini duyurmuşlardı, Curiosity'i satın alıp Adventure'ı hediye olarak rica ettim. Fotoğraflarını çektiğimde onları da eklerim :).

Momiji koleksiyonu yapmaya ilgi duymasanız da Bywonderland hesabını takip etmenizi, ya da arasıra #momijilesevgiyi yay hastaglarine bakmanızı öneririm. Çok eğlenceli, çok sevimli fotoğraflar oluyor, eminim sizi de mutlu edecektir.


0 yorum:

Yorum Gönder