3 Şubat 2016 Çarşamba

Moleskine Küçük Prens Özel Seri



Moleskine, Küçük Prens serisi defterlerini duyurduğundan beri ne zaman çıkacağını kontrol ediyorum ki, sonunda satışa sunuldu. Le Petit Prince ajandaları vardı, ancak şimdi de farklı kapak tasarımlarıyla cep ve büyük boy defterlerini çıkardılar.


Küçük Prens hayranı değilim, daha doğrusu telif ücretleri kalktıktan sonra her şeyin üzerinde Küçük Prens görmekten, bir anda herkesin Küçük Prens delisi olmasından çok sıkıldım. Biraz da ikiyüzlüce geliyor bana, telif ödemek zorunda kalmayınca birden bire Küçük Prens koleksiyonları çıkarmak fırsatçılık bence.

Moleskine'in yeni defter kapaklarını görüp bayılınca ise, almak için kendimi haklı çıkaracak bir bahane de hemen buldum tabii ki. Moleskine birkaç senedir Le Petit Prince özel serisi ajandalar çıkarıyor. Yani bu furya başlamadan önce de Küçük Prens kullandıkları defterleri vardı, fırsatçı sayılmazlar :).

358

2016 için de yine Le Petit Prince ajanda serisi çıkmıştı (günlük ve haftalık ajandalar). Yeni çıkan seri ise sadece çizgili defterlerden oluşuyor, hepsi farklı kapak tasarımlarına sahip olmak üzere büyük boy (normal Moleskine defter boyutu) ve cep boy defterler.

Çizgisiz seçeneği olmaması bu sefer eksiklik olarak göze çarpıyor, en azından birer kapak tasarımını çizgisiz olarak çıkarabilirlerdi. Gerçi o zaman da karar vermek çok zorlaşıyor :). Çizgili deftere ihtiyacım varken, beğendiğim kapak çizgisiz deftere ait olabiliyor :).

İlk defter büyük boy, sarı tonlarda üzerinde tilkiler var.
https://store.moleskine.com/tur/notebooks/special-notebooks/limited-edition-petit-prince-pocket-ruled-stars-planets/p921?lang=en-gb&ic=mFUyxw%3D%3D


735


Benzer tasarımdaki cep boy defter ise mavi renkte.
https://store.moleskine.com/tur/notebooks/special-notebooks/limited-edition-petit-prince-pocket-ruled-antwerp-blue-stars-planets/p878?lang=en-gb&ic=p%2B0b9Q%3D%3D


Diğer iki kapağı ise ben daha beğendim açıkçası :). Büyük boy olan yeşil tonlarında:
https://store.moleskine.com/tur/notebooks/special-notebooks/limited-edition-petit-prince-pocket-ruled-white-canvas-pattern/p920?lang=en-gb&ic=0%2B3EZQ%3D%3D



Küçük boy ise mavi tonlarda ve üzerinde gezegenler ve yıldızlar var. Benim favorim de bu defter oldu :).
https://store.moleskine.com/tur/notebooks/special-notebooks/limited-edition-petit-prince-pocket-ruled-white-canvas-pattern/p877?lang=en-gb&ic=wO9eow%3D%3D


Bu seride en çok sevdiğim detay ise Küçük Prenssiz Küçük Prens defterleri görmek oldu :). Benim gibi Küçük Prens'e aşık olmayanlar hatta çok sevmeyen kişiler için bile çok renkli, sevimli ve tercih edilebilir defterler olmuş.

Maalesef hiçbirinin Türkiye'de satışına rastlamadım. Ancak yukarıdaki linkler üzerinden Moleskine'in sitesinden de sipariş verebilirsiniz, Türkiye'ye gönderim yapıyorlar. Hemen DHL'e veriyorlar ve siparişim ertesi gün elimde oluyor, açıkçası çok memnunum. :)

0 yorum:

Yorum Gönder