30 Kasım 2015 Pazartesi

Zebra Sarasa Snoopy Serileri



Bu sıralar bir Snoopy furyası gidiyor değil mi? :). Peanuts seven biri olarak özellikle kırtasiye malzemelerinde karakterlerinin kullanılmasından nasıl mutlu olduğumu tahmin edebilirsiniz herhalde. Bu markalardan biri de Zebra Sarasa, ben de geçtiğimiz günlerde daha fazla kayıtsız kalamadım ve çıkardıkları Snoopy kalem setlerinden satın aldım :).

Kalemler için YouTube kanalıma video da ekledim, aşağıdan üç bölümü de izleyebilirsiniz. Ayrıca her partın linki aşağıdaki başlıklarda da var, tıklayıp YouTube'dan da izleyebilirsiniz  :).



Zebra Sarasa Snoopy Kırmızı Paketli Set

YouTube


İlk olarak Zebra’nın da ilk çıkardığı Snoopy seti olan sekiz renkli seti aldım, kırmızı ambalajı olan. Aslında çıkalı yaklaşık bir sene oluyor ama ben zaten jel kalem önyargımı yeni kırmış biri olarak almaya ancak karar verebildim.




İlk aldığım diyorum ama aslında aşağıdaki bahsedeceğim diğer iki set ile aynı gün ulaştı elime :).
Rakuten.com’dan almıştım, siparişimin detayları ve sitenin işleyişi ile ilgili yazıma şuradan göz atabilirsiniz.




Gelelim sete. Üzeri Snoopy çizimleri ile dolu plastik poşet şeklinde bir ambalajı var. İnternette gördüğüm resimlerde ben paketin üst kısmını keserek açacağımı düşünmüştüm ama öyle değilmiş. Kilitli poşet gibi bir klips mekanizması var tepesinde, defalarca açıp kapatabiliyorsunuz. Bu da demek oluyor ki kalemleri ambalajında saklayabilirsiniz.


Kalemler 0.5 uçlu. Milk Colors setini tanıttığım yazımda da bahsetmiştim, 0.5 olmasına rağmen sert değil. Hatta ben 0.7 uçlu Zebra Sarasa’lardan daha çok beğendim, onlar kadar dağınık yazmıyorlar. Ve 0.5 uçların da yumuşaklığı ve kağıda yazarken verdiği kayganlık hissi gayet başarılı.

Setteki renkler ise şöyle:
Siyah
Koyu mavi (Türkiye’de satılan 0.7’lerdeki Dark Blue rengi)
Açık mavi/Bebe mavisi
Yeşil
Turuncu
Neon Pembe
Pembe
Kırmızı



Aynı kalemlerin beş renkli bir seti de var. Bu setin paketi de mavi renkte, içindeki renkler de: siyah, koyu mavi, yeşil, pembe ve kırmızı.



Kalemlerin dizaynındaki tek farklılık Snoopy baskıları. Tasarımı bizdeki 0.7 kalemler ile aynı, gövdesi şeffaf, elin kavradığı kısmı yumuşak plastikten, üst kısmında da klipsi var.



Her renk için farklı olmak üzere şeffaf gövde üzerinde Snoopy, Snoopy’nin kız kardeşi Belle ve Woodstock’ın çizimleri var. Bir de bu şeffaf kısımlar simli gibi parlak renklendirilmiş. Ayrıca düz kalemlerden farklı olarak klipsin üzerinde de Snoopy kafası, bazı renklerde Belle kafası var.

Bu set çıkalı bir sene olduğu ve aslında sınırlı üretim olduğu için almak isterseniz şu an seçenekleriniz çok fazla değil. Hatta internette satılan çoğu set sahte de olabilir aslında çünkü Japonya’da mağazalarda tükenmiş diye biliyorum. Benim satın aldığım set orijinal mi emin değilim ama hiçbir sorun yaşamadım. Desenleri internette gördüğüm resimlerle aynı, yazımında da bir sorun yok. Bunlar düzgün olduğu sürece taklit de olabilir, çok takılmadım o konuya :).



Yeni setlerimin orjinalliğinden eminim ama :). Bu iki set yeni çıktı, ben de Japonya’da yaşayan ve instagram üzerinden satış yapan ballpensandetc hesabından aldım. Kendisi oradaki mağazalardan alışveriş yapıp size yolluyor, ödemeyi de PayPal ile yapıyorsunuz. Fiyatları diğer hesaplara nazaran daha uygun geldi bana. Ama fiyattan çok sevimliliği ve tatlılığı nedeniyle siparişimi verdim, hızlı yanıt veriyor, çok da yardımcı oluyor. Ama siz diğer Instagram hesaplarını, Ebay, Amazon veya Rakuten’i de tercih edebilirsiniz. Bu setler tabi ki Türkiye’de yok maalesef.

Kalemlere dönecek olursak, yeni kalemler beşer kalemlik iki farklı set olarak çıktı.

Zebra Sarasa Snoopy Beyaz Paketli Set


YouTube




İlk bahsedeceğim set beyaz paketli olan. Paket yine aynı şekilde üstten açılıyor. Renkleri ise,
Siyah
Mavi
Sarı
Pembe
Kırmızı.

735


Renkler diğer sete benzer ama kalemlerin gövde renkleri farklı. Daha doğrusu bu sefer kalemlerin gövdesi şeffaf değil opak, böyle bir farklılık var. Çizimler beyaz zemin üzerine yapılmış. Bir de bu sefer kalemler sadece Snoopy değil Peanuts’lı olmuş :). Snoopy’nin yanında Charlie Brown ve Schroeder’i de görebiliyoruz.

358


Siyah ve kırmızı renkler ilk çıkan kırmızı paketli set ile aynı. Mavi, sarı ve açık pembe ile farklı. Aşağıdaki fotoğrafta sekiz renkli ilk set bile bu setin renklerini yanyana görebilirsiniz.



Zebra Sarasa Snoopy Pastel Set

Youtube

Bahsedeceğim son set ise pastel renklerde. Daha önce aldığım Milk Colors setindeki renklerde yazıyor.




Setteki beş renk
Milk red – kırmızı
Milk orange - turuncu
Milk pink - pembe
Milk purple - mor
Milk blue green – yeşil




Aslında renklerin kağıt üzerinde duruşları Milk Colors seti ile çok benzer, hatta fotoğrafta aynı gibi duruyor. Ama bence Milk Colors seti birazcık daha sedefli gibi görünüyor, Snoopy setinin renkleri tam olarak yumuşak pastel tonlarda.



Kalemlerin kendisi ise şeffaf ama üzeri tamamen kalemin yazdığı tonlarda boyanmış olduğu için iç mekanizması gözükmüyor. Bu serideki kalemlerde de Snoopy’e Lucy ve Linus eşlik ediyor. Turuncu kalem üzerinde Linus ve Snoopy’nin battaniye çekişmesi var, çok tatlı .




Açıkçası ben yeni setleri eski kırmızı paketliden daha çok sevdim. Keşke düz renklerde olan beş değil de, önceki gibi sekiz renkte olsaydı. Şeffaf olmaması daha güzel durmuş bence, bir de ilk setin o parıltılarından çok hoşlanmadım. Aslında diğer iki set çıkana kadar bu parlaklık beni hiç rahatsız etmemişti hatta kalemlere bayılıyordum ama yeni kalemleri görünce diğerlerinin pabucu dama atıldı :).

Hatta bu setler gelince diğer tüm kalemlerimin pabucu bir süreliğine dama atıldı da diyebilirim. Şu an kalemkutumda sadece bu setler ve bir kurşun kalem ile bir highlighter var. Highlighterın da tahtı sallanıyor, Zebra’nın Snoopy’li highlighter seti de var, önümüzdeki ay da onu alacağım :).


1 yorum:

  1. Merhabalar nerden alabiliriz özel seri zebra sarasa kalemleri ?

    YanıtlaSil