27 Ekim 2014 Pazartesi

Sönük ve Cılız Saçlarım

Küçükken çok sıskaydım ve her yemek benim için eziyetti. Halam saatlerce uğraşıp değişik yöntemlerle bana yemek yedirirdi, kandırma cümlelerinden biri de (özellikle yumurta yedirebilmek için) "Ye bak saçların gürleşir." idi. Evet saç yapısından sonra en önemli etken beslenme, sağlıklı saçlar ne yediğimizle çok ilgili ama cılız saçlarıma hacim kazandırmak ya da elektriklenmesi önlemek beslenmeyle pek mümkün olmuyor :). Bir yandan yazın her gün yıkanmaya alışmış saçlarımı kış moduna sokmaya çalışmak, bir yandan rüzgar, yağmur derken saçlarım zıvanadan çıkmıştı. Sönük, yapışık, elektriklenmiş, artık çok sıkılmıştım ve bir çözüm aramaya giriştim.

358

Geçen cuma Watsons'ta neler indirimde diye bakmaya gittim. John Frieda için ikinci ürüne %40 indirim vardı, Toni&Guy için de Watsons kart ile verdikleri 10TLlik indirim kuponum duruyordu. Saçlarımın halinden çok sıkıldığım için çok da incelemeden aldım, belki Gratis indirimlerinde daha ucuza bulabilirdim, ikinci şişeler için bakarım artık :).

John Frieda Luxurious Volume'u iki kere kullandım ve çok memnun kaldım. Bittiğinde kesinlikle yenisiyle devam edeceğim. Tarayıp havluyla kuruladıktan sonra saçlarımı baş aşağı salıp saç diplerime sıktım, sonra da fön makinesiyle kuruttum. Tam istediğim etkiyi sağlıyor, gerçekten hacim veriyor, saçları biraz sabitleyip daha dik ve yüksek durmasını sağlıyor. Ama saç sprayi gibi katı ve kirli bir his bırakmıyor. Saçımın bir tutamına biraz fazla sıkmışım, o kısım biraz daha fazla sertleşmişti, ellerimle tarayarak açtım ve yumuşattım ama sönmedi de. Fazla kaçırıp sertliğinden hoşnut kalmazsanız tarayın. Aradığım tam da buydu, günlük kullanıma uygun, kirli ya da sabit bir görüntü vermeyecek bir ürün, bu yüzden çok memnun kaldım.

İndirimden faydalanmak için ikinci ürün olarak seçtiğim şey ise John Frieda Frizz Ease Saç Spreyi oldu. Üzerindeki 'Amerika'nın En Çok Satan John Frieda Ürünü' ve 'Elektriklenme Önleyici Saç Spreyi' etiketlerinden etkilendim açıkçası. Saçımı düzleştirdikten sonra sıktım, ayna karşısında bakarken çok da işe yaramadığını düşündüm ama beş altı dakika sonra saçlarımdaki elektriklenmenin geçtiğini fark ettim. Hava yağmurlu olmasına rağmen bütün gün de bir daha tülermedi. Gerçekten işe yarıyor ama benim için günlük kullanıma pek uygun değil. Çünkü en nihayetinde saç spreyi, sabitliyor ve sertleştiriyor.Maşa yaptığım zaman bukleleri koruyabilmek için saç spreyi kullanıyorum ama buna rağmen çok elektrikleniyor. Sorunumun çözümü bu sprey olacak eminim :). Fön çektirdiğimde ya da saçlarımı düzleştirdiğimde uzun süre dayanması için ve maşa yaptığımda da mutlaka kullanacağım, işe yarıyor.

Son ganimetim ise Toni&Guy Casual - Sea Salt Texturising Spray oldu. Bunu henüz tam hakkını vererek deneyemedim. Saçlarımı kuruttuktan sonra biraz sıktım ve uçlarını maşa ile şekillendirdim. Saçlarım çok düz ve ince telli, bu sprey de benim saçlarıma bukle vermeye yetecek kadar güçlü bir ürün değil. Bir dahakine nemliyken sıkıp sadece kurutacağım, bakalım nasıl olacak. Bana biraz daha yazlık bir ürün geldi, deniz tuzuna taktım sanırım :). Yazın böyle yıka ve çık saçlar için daha uygun olabilir, hani denizden çıkınca saçlar kendiliğinden biraz kıvrılır ya onu sağlayacak. Kullanıp sadece kuruttuğum zaman daha sağlıklı bir değerlendirme yapabilirim.

Ojeler de tabi ki her Watsons alışverişimin vazgeçilmezi. Oje almadan çıkamam :).

0 yorum:

Yorum Gönder