26 Ekim 2014 Pazar

Nike Lunarglide 6 - Beyaz & Yurt İçi Kargo dertleri

Çok geciken bir post oldu, ayakkabılarım aslında aldıktan birkaç gün sonra geldi. Yazın (ağustos) perşembe günü sipariş vermiştim, cuma günü kargoya verirler pazartesi de gelir diye düşünmüştüm. Yazlıktaydım, kışlığın adresini verdim, pazartesi eve gelecektim çünkü. Ama kargo cumartesi günü gelmiş ve evde kimseyi bulamadıkları için paket şubeye geri dönmüş. Pazartesi almaya gittiğimde ise yurt içi kargonun yepyeni bir sürprizi ile karşılaştım. Pazar günü şubeyi su basmış, tüm ıslanan paketleri de dükkanın bir kenarına yığmışlar kuruması için.

İade olarak gönderelim isterseniz dediler. Görevlilerden biri iade dolduracaktı, ama önce teslim aldığıma dair formu doldurmaya başladı. O an aklıma geldi, benim sorunum Zizigo ile değil ki, ben aldığım ürünü beğenmeyip iade etmiyorum. Sorun Yurt İçi kargoda, hasarlı ürünü zaten teslim almamam gerekiyor. Ürünü teslim almayacağımı söyledim, anlamadılar, ya da anlamamazlıktan geldiler. Sonra ayakkabılara baktık, görünen bir hasarı da yoktu. Aklımda da aldıktan sonra 40,5un tükenmiş olması var hep :). Geri göndersem ayakkabıları alamayacağım. Ben de bir poşete koydurdum ayakkabıyı ve kutusundan kalanları ve alıp geldim.









Anenmle inceledik ayakkabılarda hasar yok :). Yine de bir şansımı denemek istedim, Zizigo ve Yurtİçi kargoyu mentionlayarak durumu belirten bir Tweet attım. Zizigo'dan hemen aradılar, kutusu olmasa da iade alacaklarını, kargo görevlisini eve gönderip ayakkabıları aldırabileceklerini söylediler. Stokta başka ayakkabı olup olmadığını sordum, görevli kontrol etti, yoktu. Ben de vazgeçtim :). Görevli yine de bir kaç gün sonra fikrimi değiştirirsem yine de arayıp iade edebileceğimi söyledi.


Ayakkabılar sadece ıslanmıştı, ne suyuyla ıslandığını da bilemediğim için önce yıkadım. Hiçbir sorunu yoktu. İnternette tekrar baktım, Zizigo da dahil her yerde 345 TL'ye satılıyordu. Zizigo'da eski fiyata geri dönmüştü.

Ayakkabıları defalarca giydim, bayılıyorum, giydiğim zaman durup durup ayaklarıma bakıyorum :). Ayrıca çok çok rahatlar. Yürürken ve koşarken uçuyorum sanki :).

167

358
Alışveriş siteleri neden Yurtİçi kargo ile çalışmakta ısrarcılar anlamıyorum. Sürekli sorun çıkarıyor, kargoyu teslim etmeyip "Evde bulamadık şubeden alın." bile diyorlar. Aslında bu alışverişimdeki sorunum sadece kargo şirketiyleydi, Zizigo gerçekten çok yardımcı oldu.


0 yorum:

Yorum Gönder