15 Şubat 2017 Çarşamba

AliExpress Alışverişim VI - Stickerlar


AliExpress’te sticker ararken Candy DIY Store’a mutlaka rastlamışsınızdır. Çok güzel ürünleri var ama fiyatının biraz pahalı olması insanı düşündürüyor. Ben de uzun süre sayfasına bakıp beğendiklerimi Wish List’ime eklemek ile yetindim, sonunda Snoopy çıkartmalarına rastlayana kadar. Denedim ve çok memnun kaldım, daha sonra iki alışveriş daha yaptım.

Hepsi bir aydan daha kısa sürede geldi, kargosu gerçekten hızlı. Yukarıdaki fotoğraftaki minik paketlerin içinde gönderiyorlar, ambalajları çok sevimli. Ürünleri de AliExpress’ten aldığımız çıkartmalar ile karşılaştırılınca oldukça kaliteli. Ancak yine de dikkatli incelemekte ve indirim dönemlerini beklemekte fayda var çünkü setler biraz pahalı. Bir de minimum 5 dolar sınırı var, beş doların altındaki siparişleri göndermeyip iptal ediyorlar.

Genelde bütün setler açıklamasında PVC ya da "paper with waterproof film" olarak geçiyor, gerçekten sert ve kaliteli materyalden. Baskıları da çok başarılı. Ancak bazı setler normal kağıt gibi, açıkçası bu setler o ücrete değmez, kendiniz çıktı alıp da kesebilirsiniz.

İstediğiniz dökümanı gönderdiğinizde de sticker olarak basıyorlar. Zaten sattıkları çıkartmaların tasarımları da oradan buradan çalıntı :).

Benim aldığım setler de fikir edinmenizde yardımcı olabilir:

Snoopy


Kullanmaya kıyamıyorum :). Çizimi, baskısı, kalitesi çok güzel. 40 sticker, 3,80 dolar ama hiç pişman değilim, değdi.



Küçük boy ajandamın yanındaki bu fotoğraf çıkartmaların boyutları ile ilgili fikir verecektir, öyle minicik değiller.

Bu tatlı Hello Kitty poşetinin içinde geldiler:


Şu linkten ulaşabilirsiniz.

Bu siparişi 5 dolara tamamlamak için iki tane de bant almıştım. Çıkartmaların kalitesine güvenemediğim için sadece bir paket alarak denemek istedim. Aslında beğendiğim başka setler de vardı ve kargo paketini açtığımda bunlardan birinin de çıktığını görünce şaşırdım.


Önce onu da aldığımı düşündüm ama hayır almamışım, hediye olarak göndermişler :). Ufacık bir hediyenin gücü, hemen ikinci siparişimi de verdim :).


Kaktüslerin olduğu sete şuradan bakabilirsiniz.

Çıkartmaların kalınlığı:


Alice in Wonderland 

Alice AliExpress'te çok popüler, özellikle çıkartma setleri oldukça fazla. Ama bu set açık ara farkla rastladıklarım ve hatta aldıklarım arasında tasarımı en güzel olanı. Çizimleri çok güzel, rengi de soluk değil, canlı ve parlak.

Linki şurada.

Pullar 

PTT pullarının zevksizliği malum. Bu boşluğu doldurmak için zarf ve kart süslerken pul çıkartmalar kullanmak çok mantıklı. Genelde pul şeklinde aldığım tüm çıkartmaların renkleri soluktu, idare ediyorlar ama çok içime sinmemişlerdi. Bu set yine mükemmel, şekilleri, renkleri, parlaklığı harika.


Bu setin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum :). Alice'in tepesindeki turuncu pul ve sol üstteki turkuaz setteki çıkartmalardan.

Linki şurada.

Retro Eşyalar 


Bu seti fotoğraf makinelerine ve yukarıda sağda görünen kitaplığa vurularak almıştım. Renkleri, kalitesi yine çok güzel.

Linki şurada.

Kızlar I 

Harikalar. Bayıldım. Çok güzel.


Linki şurada.

Kızlar II 

Beni hayal kırıklığına uğratan tek set oldu. Renkleri, baskısı yine çok güzel ama kalın değil, normal kağıt. Pinterest'ten bulup çıktı almışım gibi duruyor. Tek iyi yanı, ben böyle düzgün kesemezdim :).


Linki şurada.

Tatlı Kız

Yine iyi kalite, güzel renkler ve başarılı çizimler.






Son alışverişimde de hediye olarak bu çıkartmalar geldi. Sattıkları ürünler arasında bu desenler var, alacaklarım arasına eklemiştim oradan hatırlıyorum :). Tabi setlerde daha fazla sticker var, şu iki linkten setlere ulaşabilirsiniz.

House of Novelty - Starbucks Stickerları

Ve gelelim çok merak ettiğiniz Starbucks çıkartmalarına :). Ben o seti, Alice çıkartmaları ile birlikte House of Novelty'den almıştım.Dün baktığımda tükenmişti, ama şimdi tekrar eklenmiş :).


Linki şurada şeçenekler arasından Starbucks'lı olanları seçersiniz, Alice seti de aralarında var. Candy DIY Store'un Alice çıkartmalarından sonra bunları hiç beğenmedim, çizimleri güzel değil. Ama tabi fiyatı çok daha uygun.


House of Novelty'de tekrar biterse  şu satıcıyı da deneyebilirsiniz:
Bir çılgınlık yapıp 20 paket almak ister misiniz? 18 dolara 20 paket satan biri de var :).

Ben de Starbucks setinden bir tane daha alayım. Ne olur ne olmaz, kayboluverir :).

İyi Alışverişler!



Bu yazı bağlantılı içerik içerir. Posttaki linkler üzerinden alışveriş yaparak bloguma katkıda bulunabilirsiniz. 


563, 976, 358


0 yorum:

Yorum Gönder