20 Eylül 2016 Salı

Moleskine Online Shop Alışverişi - Ağustos 2016


Yine hazırlayıp yayınlamadığım bir yazı ile karşınızdayım :).

Geçen ay Moleskine online mağazada bazı ürünler indirimdeydi. Ara ara yaptıkları bedava kargo günlerinden birini de yakalayınca bu sefer tamamen ihtiyaç odaklı bir sipariş verdim.

Normalde 78TL üzeri siparişlerde bedava kargo uygulanıyor. Ama sık sık bir günlük ücretsiz kargo kampanyaları da oluyor, eğer fazla ürün almayacaksanız bunu beklemek çok daha mantıklı.


Alışveriş yaptığım sırada da Volant Journal diye geçen defterlerin bazı boy ve renkleri indirimdeydi. Bu defterler yılbaşı yarışmasında kazandığım hediyelerin arasında vardı, böylece deneme fırsatım oldu ve çok memnun kaldım. Hazır indirimdeyken, stoklamak için iki boyunu daha sipariş verdim.


9x14 cm ölçülerinde olan cep boyunun yeşil renklerini, 19x25 cm ölçülerindeki XL’ın ise pembe renklerini aldım. Bir pakette aynı rengin bir açık bir koyu tonu olmak üzere defterler ikili olarak satılıyor. Linke tıklayarak boyları, renkleri ve fiyatlarını görebilirsiniz, özelliklerine göre fiyatları değişiyor çünkü. Mesela benim aldığım yeşil cep boy 13.50 TL idi ama diğer renkler 15.75 TL. Pembe XL ise ben aldığımda 30.75 TL idi, şimdi tükenmiş.


Bende turuncu büyük boy Volant Journal var, Amsterdam defterim olarak kullanıyorum. Seyahat anı defterim oldu, bu amaç için daha uygun başka defter de bulamadım o yüzden yedek olarak pembesini de aldım.


Cep boyu ise Amsterdam’da yanımda gezdiriyordum, günlük tüm notlarım içindeydi. Akşamları da neler yaptığımı kısaca yazmıştım, böylece anı defterimi eve döndükten sonra acele etmeden, neler olduğunu unutmaktan korkmadan rahat rahat düzenliyorum.


Cep boy, Traveler’s Notebook’un içine de sığıyor hem, biraz fazla minik kalıyor aslında ama olsun. Bu minik kurtarıcı Amsterdam’da bitmemişti, benimle Yunanistan’a da geldi. Neredeyse yarısı da hala boş, bir tatili daha çok rahat kaldırır :). Bu kadar kullanışlı olunca bu defterden de bir tane daha aldım.



Bir de aslında ihtiyacım olduğu halde Moleskine’in sitesinden almanın hiç aklımda olmadığı zarf dosyalardan aldım. A4 boyutunda, pembe, defterlerin kapaklarının yapıldığı materyalden yapılmış. İndirimdeydi ve fiyatı 22.35 TL’ydi. Yumuşak deri gibi bir his veriyor, kağıtlarınızın kıvrılmasına müsaade etmeyecek kadar sert ama bükülebilecek kadar yumuşak. Dosyayı koruması da biraz zor, evraklarınıza zarar vermeyecektir ama dosya kıvrılınca üzerinde hemen iz oluyor. Köşeleri de hemen kıvrılıveriyor. Şekil ve düzen takıntınız varsa pek bulaşmayın, dosyayı ilk aldığınız günkü gibi korumanız çok zor olacaktır :).



Benimki ise kargodan kıvrık ve çizgili geldi, daha kullanmadan kıvrıktı yani :). Moleskine müşteri hizmetlerine durumu yazdım, problemimi gösteren bir fotoğraf göndermemi istediler. Bu fotoğrafları gönderdim ve dosyanın ücretini iade ettiler :). Hediye gibi olunca kıvrılmasına da çok takılmıyorum artık, kullanabildiğim kadar kullanırım :).


Dosyayı sevdim ama, rengi çok güzel bir kere. Karton dosyalara göre de çok dayanıklı tabii ki. Evden ofise, ofisten eve çok kağıt taşıyorum –özellikle çıktısını aldığım stickerları :)- bu yüzden de dosyayı kullanmaya başladım bile. Benim aldığım renk kalmamış ama ürünün sayfasına şuradan ulaşabilirsiniz.


Tüm aldıklarımdan çok memnunum, siparişimde bir sorun da yaşamadım. Sadece kargo alıştığımdan biraz daha geç geldi. Önceki siparişlerimde ürünler hemen DHL’e veriliyordu ve 1-2 gün içinde elimde oluyordu. Bu sefer belki de ücretsiz kargo nedeniyle normal postaya verildi ve 10 gün sonra elime ulaştı. 26 Temmuzda verdiğim siparişi ayın 29’unda postaya verdiler, yani bu sefer hazırlanması da biraz uzun sürdü aslında, 8 Ağustos’ta ise paket elime geçmişti.


Sevdiğim diğer birçok markaya benzer biçimde, konu Moleskine olunca Türkiye’de aradığımı bulmakta oldukça zorlanıyorum. Her ürün her mağazada yok, bazı ürünler de Türkiye’de hiç yok zaten. Bu yüzden Moleskine online mağazadan alışveriş yapmayı tercih ediyorum, indirimsiz fiyatları da Türkiye satış fiyatları ile aynı zaten, bedava kargo şansı da var, olumsuz olarak söyleyebileceğim hiçbir yanı yok.

358
Memnuniyetimi etrafıma yaymayı bir görev bilir, ara sıra Moleskine Store'a göz atmanızı öneririm :).

Önceki alışverişlerimin yazılarına aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz:
2016 Ajandaları
Le Petit Prince ve Star Wars Defterler

735

4 yorum:

  1. Moleskine defterlere bayılıyorum, gerçekten çok güzeller. Henüz almaya fırsatım olmadı ama en kısa zamanda bende bir moleskine edinmek istiyorum. ^^ Siteye bir baktım da, şu Küçük Prens'li olanlara bayıldım. ^^ Özellikle onlardan bir tanesini almak istiyorum. Şahaneler gerçekten. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum :). Çok hoş kapakları var. Küçük Prens'in ajandaları da var :).

      Sil
  2. Alışveriş fotoğrafını paylaştığından beri acaba neler aldı diye merak edip duruyordum ve sonunda yazı geldi =D Çok güzeller, pembelerin hepsine özellikle bayıldım. Moleskine gibi bir markayı seversem birçok ürününü merak ediyorum, almak istiyorum o nedenle Folio da bir harikaymış ve sanırım bir dahaki alışverişime ben de edineceğim. Bu arada sticky notesları da bir harika duruyor Moleskin'in, sanırım herşeyine bayılıyorum =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sticky notesları görmemiştim, bakıyım hemen :). Folio tahmin ettiğimden daha kullanışlı çıktı gerçekten, çok işime yaradı.

      Sil